“Alahai lembutnya Siti Nurhaliza cakap dengan burung…” – Gelagat Tokti Tegur Burung Tarik Perhatian Ramai

Kalau sebut sahaja Datuk Seri Siti Nurhaliza atau Tok Ti sememangnya terkenal bukan sahaja di malaysia malah juga terkenal di luar negara. Bakat nyanyiannya yang menyerlah dan suara yang merdu membuatkan dirinya menjadi penyanyi Nombor satu di malaysia.

Bukan suara sahaja membuatkan yang ramai tidak jemu ‘terpuk4u’ malah ramai juga turut terpuk4u dengan wajahnya yang seperti tidak dim4mah usia juga turut membuatkan netizen suka melihatnya.

Aura istimewanya yang luar biasa membuatkan bukan manusia sahaja yang suka akan auranya bahkan burung pun suka kerana telah tular satu video yang memaparkan seekor burung yang selalu datang ke pintu bilik Tok Ti dan satu hari, tok ti mengambil video burung yang juga meminati dirinya itu.

Suaranya Tok Ti yang merdu sewaktu menegur burung itu membuatkan ramai yang memuji. Bahkan burung pun suka dengan suara merdu dan layanan tok ti yang sememangnya sangat lembut. Dah macam kawan dah bila Tok Ti tegur burung itu.

Video:

@dagulekuk

Burung pun jinak dengan Siti @toktitiktok #fypシ #sitinurhaliza #masukberanda

♬ original sound – Si Dagu Lekuk – Si Dagu Lekuk

Menjengah ke ruangan komen, ramai yang menyamakan Tok ti dengan Snow White iaitu figura kartun yang terkenal dengan kelembutan bila bercakap dengan haiwan kerana kelembutan berbicara dengan seekor burung.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : Tiktok dagulekuk, sinarviral

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*