Pernah Di3jek Anak-Anak Masa Kecil, Iwan Syahman Sedih Kenang Kehidupan Sebelum ‘Berubah’

Bekas penyanyi dangdut, Iwan Syahman berkongsi kisah sedih yang pernah dilaluinya di mana dia pernah di3jek oleh anak-anaknya iaitu Oktovia Manrose, Aprena Manrose serta Wan Ramada ketika mereka bertiga masih kecil.

Di3jek anak-anak

Menerusi perkongsian ceramah pada tahun 2020, Iwan menceritakan kisahnya di mana dia ingin berjumpa dengan anak-anaknya yang masih kecil pada ketika itu untuk melepaskan rindu selepas dia berc3rai dengan bekas isteri.

Anak-anak menjadi asbab juga untuk saya berhijrah ke arah kebaikan. Saya masih ingat sewaktu anak-anak masih kecil, saya rindu sangat pada mereka.

Bila rindu, saya datanglah ke rumah janda saya. Tapi tidak boleh masuk, hanya menunggu di depan pintu pagar.

Ujar pelantun lagu Yang Sedang-Sedang Saja itu lagi, anak-anaknya keluar bukan sebab hendak berjumpa dengannya, namun hanya untuk meng3jek-ej3k penyanyi berusia 61 tahun itu. Malah, anak-anaknya turut menjel1r-jel1rkan lidah serta menepuk-nepuk punggung mereka sehingga membuatkan hatinya berasa sedih.

Saya panggil mereka. Berjam-jam saya menunggu, tapi tidak dapat berjumpa.

Video:

Disebabkan kejadian itu, Iwan mula berfikir mengenai anak-anaknya yang tidak suka kepadanya sekali gus nekad untuk berubah ke arah kebaikan.

Tuhan hendak tunjuk. Anak sendiri tidak suka pada saya ketika mereka kecil. Saya balik dan mula resah. Ada anak pun mereka tidak suka dengan saya. Saya berfikir kalau saya mati bagaimana agaknya?

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : Oh Bulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*