[Video] “Mak mertua paling win! Mana nak dapat macam ni… Untungnyaaaaaa..” – Netizen

Umum mengetahui, pengarah terkenal Sheila Rusly dan suami telah menerima kelahiran cucu sulungnya. Kelahiran cucu perempuan dengan penuh rasa syukur dan gembira. Kehadiran sang ‘bunga’ dalam rumahnya lebih menambahkan lagi kegembiraan dalam hidup mereka.

Meninjau ke laman Instagarm miliknya, satu video terbaru di mana dia telah menyediakan makanan kegemaran Elisya yang masih dalam berpantang. Sheila adalah seorang yang minat dan ligat ketika di dapur. Air tangannya pasti membuatkan Elisya lebih berselera makan ketika berp4ntang. Sedapnya bila tengok lauk yang disediakan.

Sheila Rusly telah memasak bihun sup berlaukkan daging dan tauhu berserta dengan sambal kepada menantunya ini. Paling bertuah, apabila Sheila sendiri menghidangkan untuk menantu kesayangannya ini.

Pasti menjadi idaman setiap wanita untuk memiliki seorang mertua sebaik Sheila ini. Layanan bak seorang puteri untuk menantu dan apa saja yang dilakukan adalah yang terbaik juga untuk keselesaan Elisya. Ada saja dibuatnya untuk Elisya.

VIDEO;

Di ruangan komen, ramai memuji cara Sheila melayani menantu dengan baik serta Elisya kelihatan sangat gembira dengan hidangan tersebut. Kalau begini la hidangannya, kita yang tidak berpant4ng pon turut terliur. Huhuu -TTK

Bukan sahaja netizen yang suka melihat kemseraan anak menantu ini, malah rakan artis juga tidak ketinggalan. Pelakon, Nabila Huda meninggalkan komen yang dia berasa sebakk apabila melihat kemanisan mereka bersama.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : Instagram Sheila Rusly, viralmy.me /  Sinar Viral Network

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*