[VIDEO] “Tahu lah awak handsome” – Gelagat budak kecik perasan handsome cuit hati ramai

Tidak dinafikan kadang2 telatah kanak-kanak boleh membuatkan kita ketawa bila melayan karenah mereka. Sesekali bila melayan telatah mereka, kita akan merasa lega dan terasa tekanan akan hilang bila berdepan dengan kanak-kanak yang comel dan petah bercakap.

Walaupun begitu, ramai yang suka melayan kanak-kanak kerana mereka semua memiliki imaginasi yang memang luar dari kotak pemikiran yang biasa. Contohnya bila kanak-kanak yang suka dilayan orang dewasa dan mahukan perhatian daripada orang yang lebih dewasa.

Seperti yang berlaku kepada seorang kanak-kanak yang mempunyai pemikiran yang lain dari lain dan seorang yang punyai keyakinan diri yang terlebih kerana boleh pulak dia “berposing” depan cermin kereta ayahnya sambil memakai cermin mata gelap macam dia kacak sangat.

Gelagat yang mencuit hati itu berjaya dirakam oleh seorang lelaki yanng sempat mengambil video apabila kanak-kanak lelaki itu perasan diri dia “handsome “ sangat dan siap boleh buat gaya ala-ala model kaca mata hitam dah nampaknya.


Menjengah ke ruangan komen pula, ramai warganet yang tergelak besar dengan gelagat kanak-kanak yang mencuit hati itu. Ingat handsome sangat la tu. Bukan itu sahaja bahkan ada juga warganet yang komen jelingan itu sangat mengg0da.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.instagram.com/kongsi.viral/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*