Bila nak confess dekat kawan baik be like, Senang je kan dia ajak kawen

Soal jodoh ini sememangnya menjadi rahsia Allah S.W.T kepada kita, sesiapa pun tidak akan boleh menjangka bahawa dirinya akan bertemu jodoh dengan sesiapa kerana isu jodoh ini memang bukan ditentukan oleh kita manusia ini.

Ada yang diantara kita ini bertemu jodoh dengan orang yang dicintai dan ada juga yang bertemu jodoh setelah sekian lama mencari. Setiap insan yang bergelar manusia memang mempunyai cerita tersendiri mengenai jodoh.

Bercerita tentang jodoh ini, sebuah rakaman video telah tular di laman Instagram Reels apabila seorang lelaki yang sedang meluahkan perasaannya kepada kawan baik wanitanya memandangkan mereka berdua saling memerlukan antara satu sama lain.

Menurut lelaki tersebut, memandangkan kawan baik wanitanya itu selalu meminta bantuan darinya dan yang paling penting mereka berdua pun masih belum mempunyai teman istimewa, jadi lelaki itu mencadangkan supaya mereka bercinta tetapi akhirnya ditolak oleh wanita itu.

Video:

@zahirzxm

Kecoh ah girl(friend) day HAHAHA

♬ Old Love – yuji

Bila membaca komen-komen pada video tersebut ramai warganet yang menyoalkan filter yang digunakan terlalu “over” dan selain itu ade juga yang meninggalkan komen yang terus kena “friend zone” apabila ajak “kapel”

K0men Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.tiktok.com/@zahirzxm, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*