“Lain macam cita rasa dik,” – [VIDEO] Gelagat kanak-kanak pelvk ikan masa tidur buat ramai terhibur

Seperti yang kita tahu, kanak-kanak sememangnya mempunyai perangai mereka yang tersendiri dan pastinya banyak tenaga perlu digunakan oleh ibu bapa yang mempunyai anak kecil di rumah untuk melayan karenah mereka yang pelbagai ragam.

Namun, telatah kanak-kanak ini tentunya sangat mencuit hati memandangkan mereka masih lagi n4if dan sangat jujur ketika berkata-kata. Ia tidak kurang juga dapat menghiburkan orang sekeliling yang melihat telatahnya itu.

Terbaru menerusi video tular di laman tiktok yang dimuat naik oleh @farisha_iris, kelihatan seorang kanak-kanak lelaki sedang lena dibuai mimpi.

Namun apa yang mencvri perhatian ialah objek yang dipelvk kanak-kanak itu ketika tidur, dimana ianya merupakan seekor ikan sebenar, berbeza dengan kanak-kanak lain yang kebanyakan akan memelvk bantal berupa ikan ataupun ikan mainan.

“Bertuahnya anak ku. Dia suka fish, dia pelvk fish sampai tertidur. So kena la tunggu dia tidur, pastu simpan balik fish tu,” tulis @farisha_iris menerusi video.

Video:

@farisha_iris

Bertuahnya anak ku ❤️ Dia suka fish, dia peluk fish sampai tertidur. So kena la tunggu dia tidur, pastu simpan balik fish tu 🥹 #fyp #fypシ

♬ original sound – Farisha Iris – Farisha Iris

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 714.2k tontonan, 30.2k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata terhibur dengan gelagat kanak-kanak tersebut.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : tiktok farisha_iris

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*