[VIDEO] “Saya Rakam Untuk Kenangan”- Solat Jemaah Bersama, Noor Nabila Masih Sebumbung Dengan Engku Emran?

Perkongsian rakaman video usahawan dan juga kakak kepada selebriti terkenal Neelofa iaitu Noor Nabila di media sosial telah menarik perhatian netizen semalam.

Video yang menunjukkan dia dan anaknya Jebat Jayden solat berjemaah bersama Engku Emran seolah-olah membuktikan dia dan suami masih bersama.

Dalam perkongsian di akaun TikTok itu, Nabila memberitahu video itu dirakam sebagai kenangan.

“Macam-macam kejadian ketika solat ya. Mommy rakam untuk kenangan. Kantoi pula dengan anak,” tulis Nabila pada kapsyen.

Selain teruja melihat gelagat Jebat yang comel ketika ikut sama solat, netizen turut teruja melihat seperti Nabila dan juga Engku Emran masih bergelar suami isteri dan hidup sebumbung.

Video:

@noornabila00

Macam2 kejadian ketika solat ya #jebatjayden … ( nota: mommy record untuk kenangan.. kantoi pulak dengan anak) #kidsoftiktok #fyp #fypシ゚viral

♬ Allah Allah Aghisna – Veve Zulfikar

Pun begitu terdapat netizen mend4kwa video yang dikongsikan itu adalah video lama.

Bagaimanapun ada netizen mend4kwa dan yakin video berkenaan adalah baharu berdasarkan potongan rambut Jebat yang dilihat sama dengan perkongsian terbaharunya di Instagram.

Terdahulu banyak khabar angin timbul yang mengatakan bahawa perkahwinan pasangan ini goyah selepas Nabila sendiri memadam semua gambar bersama Emran dalam media sosial.

Malah sejak minggu lalu di Indonesia berita masalah rumah tangga mereka mula tular hingga ada yang mendakwa mereka sudah berc3rai.

Untuk rekod, sebelum menikahi Noor Nabila tahun lalu, Engku Emran pernah mendirikan rumah tangga dengan dua selebriti jelita iaitu Erra Fazira dan Laudya Cynthia Bella.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : gempak.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*