“Pandai fahri berlakon” – Gelagat anak Dayah Bakar buat tutorial men4ngis buat ramai terhibur

Achbar Muhammad Fahri, anak lelaki kesayangan yang menjadi pengikat kasih antara pengacara Dayah Bakar dan suaminya iaitu Kapten Hanif. Boleh dikatakan banyak aktivi harian fahri dilakukan bersama Dayah Bakar.

Menginjak ke usia yang hampir dua tahun, Achbar Fahri sentiasa mencvri perhatian ramai apabila gelagat comelnya sentiasa dikongsi oleh Dayah menerusi laman Instagram rasmi miliknya.

Meninjau akaun Instagram milik Dayah Bakar, beliau telah berkongsikan satu video yang memaparkan gelagat Fahri yang sedang membuat tutorial menang1s. Dengan mimik muka yang melucukan, Fahri seperti sedang menang1s tetapi sebenarnya tidak.

Sehingga kini, perkongsian oleh Dayah ini telahpun meraih lebih 2000 likes daripada peminat fahri. Para peminat jarang sekali dapat melihat video Fahri menang1s kerana Fahri ceria dan periang orangnya sama seperti mamanya yang happy go lucky.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DAYAH BAKAR (@dayahbakar)


Perkongsian itu mendapat komen dari wargannet yang rata-rata merasakan bahawa fahri comel dan ger4m bila melihat video- video fahri yang dikongsikan oleh Dayah Bakar.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.instagram.com/dayahbakar/, http://www.sinarviral.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*