[VIDEO]“Mader gue…” Peminat ‘Cair’ Lihat Layanan Ryan Bakery Terhadap Ibunya

Terkenal dengan trademark bedak penuh dimuka serta ‘content’ yang mengimbau zaman kanak – kanak, siapa lagi kalau bukan Ryan Bakery. 

Sering tampil dengan idea – idea yang menggamit memori, Ryan juga sering mengadakan ‘live’ menerusi akaun TikToknya. 

Ada sahaja kerenah Ryan serta mereka yang muncul bersamanya menerusi siaran langsung yang membuatkan mereka menonton tidak ke’ring gusi. 

menerusi ‘live’ Ryan juga kita dapat lihat pelbagai watak apabila Ryan berada dalam karakternya dan sememangnya dia seorang yang berbakat.

Terbaharu, Ryan sedang bersiaran langsund di kampung halamannya di Pahang dan pada ketika itu dia sedang menunjukkan aktiviti petang sambil bercakap menerusi ‘live’nya. 

Reaksi spontan tatkala melihat ibunya yang sedang menaiki sampan mencu’ri tumpuan ramai apabila dia dengan spontan berla’ri anak ke arah ibunya. 

VIDEO 1;

@rizrif95

Ryanbakery risau mama die naik sampan @𝙍𝙮𝙖𝙣𝘽𝙖𝙠𝙚𝙧𝙮 #ryanbakery 4 (17.8.22) #ryanbakeryfans @WanChai #fyp

♬ original sound – 60 STUDIO – 60 STUDIO

Melihatkan ibunya menaiki sampan dengan selamat, dia kembali ke kameranya dan menyatakan keri’sauan dirinya terhadap ibunya. 

Menerusi ‘live’ tersebut dapat mendengar Ryan berpesan kepada ibunya supaya tidak banyak bergerak kerana air sungai tersebut agak dalam. 

VIDEO 2;

@apit_first00

Baru betol guys 😊🇲🇾👍 cuba buat kat mother korang 😂 @ryanbakery #fyp #xyzbca #fypシ #foryou #foryoupage #ryanbakery #fypmalaysia #tiktokmalaysia #apit_first #meebandungmuar❤️ #apitfc #foryoupage #fypシ゚viral

♬ bunyi asal – apit_first – apit_first

Meninjau ke ruangan komen, rata – rata warganet memuji layanan Ryan terhadap ibunya selain suka melihat kecomelan dua beranak ini. 

KOMEN NETIZEN;

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber; TIKTOK / https://beritaawani.com/

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*