“Comelnya phone holder ni” – Gelagat si bulus rela tahan mengantuk buat ramai ger4m

Sesekali memiliki haiwan peliharaan seperti kucing ini adalah satu kepuasan bagi pencinta kucing. Setiap hari banyak karenah kucing yang akan membuatkan kita tidak senang duduk dan ada juga yang akan tergelak kerana karenah mereka yang pelbagai.

Tidak dinafikan bila kita suka pelihara kucing ini, kita akan belajar banyak perkara yang baru. Kadang- kadang kucing akan memberikan kita pengalaman baru dan pengalaman yang tidak dapat dibeli jika kita bukan seorang pencinta kucing.

Tidak terkecuali seekor kucing ini juga yang videonya telah dimuatnaik di media sosial kerana terlalu comel. Bukan sahaja boleh menjadi haiwan peliharaan yang comel tetapi dalam masa yang sama boleh menjadi “phone holder”.

Gelagat comel kucing yang comel sambil memegang phone yang sedang ditonton oleh tuannya itu membuatkan sesiapa yang melihatnya menjadi ger4m. Mana tak nya, dah la comel dan boleh juga membuat pelbagai tugas yang berlainan dan menjadi pemegang telefon yang paling comel di dunia.

Video:

@zookikocomel

Adakah anda mempunyai pemegang telefon yang sama?🤭#kucinglucu #kucingtiktok #kucingku #cantik #foryou #fyp #fypシ #gemoy #tiktokmalaysia #malaysia #catsoftiktok #petlover #cute #kitty #kucingimut #cabarankucing #funnycat #kucingviral #kucingkikizoo

♬ original sound – zahirahulfah1 – zahirahulfah1

Menjengah di ruangan komen, ramai yang meninggalkan komen comel dan ramai juga yang bertanya di mana tempat untuk membeli pemegaang telefon yang sama comel sepertinya. Lawak betul kucing itu.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.tiktok.com/@zookikocomel, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*