“Jarang Sangat Nampak Seorang Neelofa Yang Tabah Menitiskan Air Mata.”

Sepotong video yang merakamkan aksi spontan selebriti, Noor Neelofa yang gagal menahan air m4ta ketika ‘reseller’ inai Nun Ha keluarannya membaca ikrar ‘aku janji’ di sebuah majlis beramah mesra mereka baru-baru ini mencvri perhatian ramai.

Beberapa kali mengesat air mata menggunakan tisu sambil ditenangkan suami, Haris Ismail atau PU Riz, perkongsian yang dimuat naik pengguna TikTok, @partner.nunha itu nyata menerima reaksi netizen.

Neelofa, 33, yang pada mulanya mendengar lalu seb4k seterusnya berpaling ke belakang lalu mengesat air m4ta menggunakan tisu.

Pemilik akuan tersebut menerusi ruangan kapsyen juga meluahkan rasa sedih saat melihat ibu kepada Muhammad Bilal itu mengalirkan air m4ta.

“Jarang sangat nampak seorang Neelofa yang tabah menitiskan air m4ta. Niat dia hanya untuk membantu orang ramai sebangsa dan seagama untuk mencari rezeki,” tulisnya.

Video:

@partner.nunha

Jarang sangat nampak seorang @neelofa yg sgt tabah menitiskan air mata 😢❤️ niat dia hanyalah nak bantu ramai sebangsa seagama cari rezeki sedangkan dia blh saja jual secara retail. Bangkit lah reseller2 #innainunha #nunha ❤️🤲🏻 #neelofa

♬ Hal Hebat – Govinda X Ernie Zakri

Terdahulu, produk inai milik Neelofa diuji selepas terpalit kontr0versi apabila ada pihak mend4kwa ia tidak mesra wuduk.

Bagaimanapun, Neelofa dan Haris mengadakan satu sidang media khas bagi menjelaskan produk inai keluarannya adalah sah untuk dibawa solat dan ia turut melalui proses ujian makmal oleh mereka yang bertauliah.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : mediahiburan.my

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*