[VIDEO] “Amboi manjanya dia mandi pun nak dukung” – Gelagat si bulus terl4mpau manja nak mandi dengan dedi

Haiwan peliharaan seperti kucing ialah satu kemestian kepada sesebuah keluarga. Kadang-kadang ramai yang suka memelihara kucing ini adalah kerana kucing merupakan haiwan yang peramah dan kebanyakan orang akan suka dengan kucing ni.

Manakan tidaknya kerana haiwan seperti kucing ini sangat terkenal dengan sifat manja dan memang sering membuat orang terasa tidak keseorangan dan boleh menjadi teman yang terbaik buat seseorang manusia.

Baru-baru ini satu video telah dimuatnaik di laman aplikasi Tik Tok yang memaparkan seekor kucing yang sangat manja dengan tuannya sampaikan mandi pun hendak tuannya itu yang mandikan dan bukan sahaja mandikan tapi kena pelvk sambil memandikannya.

Menurut pemilik video itu, kalau dedi ada di rumah memang kucing kesayangannya itu akan terlebih manja dan semua benda pun kalau boleh nak buat bersama dedinya. Walaupun mandi, dedi sanggup mandikan kucing kesayangannya walaupun berbasahan sambil memelvk kucing comel itu.

Video:

@fatinrehanna

Replying to @trulyasia14 kalau mami , pegi hantar grooming je 😂

♬ Begini Batem Remix – BeginiBatem🦑

Menjengah ke ruangan komen pula, ramai warganet yang meninggalkan komen yang dengan dedi sekali turut mandi, manja betul dengan dedi kan, komen beberapa warganet yang juga turut ger4m melihat kecomelan dan kemanjaan kucing comel itu.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.tiktok.com/@fatinrehanna, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*