[VIDEO] “Untung dia, Tak kan sunyi sampai bila2” – Indah sungguh ciptaan Allah Swt.

Ciptaan Allah s.w.t adalah sempurna yang tidak boleh ditiru walaupun mempunyai teknologi moden yang terlampau canggih. Setiap makhluk yang diciptakan sempurna termasuklah haiwan.

Haiwan adalah makhluk yang unik, setiap haiwan yang diciptakan berbeza- beza dan mempunyai kelebihan masing-masing untuk hidup di dunia ini walaupun haiwan itu mempunyai sedikit kecacatan iaitu berkepala dua.

Haiwan yang dimaksudkan ialah seekor penyu yang unik iaitu mempunyai dua kepala yang masih lagi kecil. Rakaman video penyu yang berkepala dua itu berjaya dirakam dan telah dimuatnaik di Aplikasi Tik Tok dan mendapat sambutan ramai.

Ramai yang tertanya-tanya adakah penyu yang unik itu akan berjaya hidup di habitat asalnya dengan keadaanya yang berkepala dua itu. Walaupun penyu itu yang sangat beruntung tidak kesunyian kerana mempunyai teman di sisinya selamanya. Hebat ciptaan Allah S.W.T.

Video:

@langtengah.tw

What a discovery! Double-headed hatchling 🐢

♬ Atlantis – Seafret

Bila diterjah ke ruangan komen pula, ramai warganet yang risau samada mereka berdua akan berjaya hidup di habitat asalnya dan berharap semoga penyu unik itu berjaya hidup sehingga dewasa.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.tiktok.com/@langtengah.tw, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*