“Mau tak mer4juk, hijau kalah dgn kuning” – Gelagat budak perempuan mer4juk cuit hati ramai

Lumrah kehidupan iaitu orang perempuan dengan perkataan merajuk berpisah tiada. Tidak mengira umur, mer4juk adalah sinonim dengan dengan wanita dan semua wanita selalu mer4juk jika permintaan mereka tidak ditepati atau mereka terasa hati.

Walaupun begitu, tidak semua wanita suka merajuk tetapi kalau kanak- kanak perempuan memang suka mer4juk, mungkin faktor umur mereka yang masih kecil dan mereka inginkan perhatian dan mer4juk merupakan salah satu cara untuk mendapat perhatian.

Seperti seorang kanak-kanak perempuan ini yang rakaman videonya yang tengah mer4juk telah dimuatnaik di aplikasi Tik Tok milik kakaknya. Kanak- kanak itu merajuk kerana telah mendapat tempat kedua dalam sebuah pertandingan.

Reaksi kanak-kanak perempuan itu yang sedang menhent4k kakinya menandakan dia sedang mer4juk itu membuatkan lelaki yang ingin menyarungkan pingat ke lehernya itu sedikit terkejut. Lawak betul tengok budak-budak merajuk ni. Depan orang ramai pun boleh je kan.

Video:

@farabelladaud

Replying to @danielmering part 2 utk awak 😅🤭

♬ Tiba-tiba (Speed Up) – Quinn Salman

Apabila diterjah ke ruangan komen, ramai yang tergelak melihat reaksi mer4juk adik tu yang betul-betul kecewa mendapat tempat kedua.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.tiktok.com/@farabelladaud, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*