Gelagat Oyen salah keluarga, Ingat orang tak nampak ke dia?

Kebanyakan kucing yang memiliki bulu berwarna oren ini sering kali dikaitkan dengan perangai nak4l. Kucing yang ramai suka panggil dengan nama Si Oyen memang terkenal dengan kenakalan.

Kucing yang berbulu warna oren ini sangat digemari oleh pencinta kucing, mungkin juga kerana warna mereka yang cantik dan terlihat bersih. Sifat si oyen yang peramah juga salah satu sebab mereka digemari ramai.

Seperti yang boleh dilihat pada satu rakaman video yang dimuatnaik di laman media sosial yang memaparkan si oyen yang sedang berteduh daripada hujan dengan sekumpulan Capybara atau lebih dikenali dengan nama “B4bi air”.

Boleh pula si oyen itu dengan ramahnya turut sama tumpang berteduh bersama sekumpulan b4bi air itu. Bukan sahaja boleh disalah erti satu kumpulan dengan mereka, oleh kerana warna mereka seakan-akan sama dan jika tidak diperhatikan dengan teliti mungkin tidak nampak si oyen itu.


Bila diterjah ke ruangan komen pula, ramai warga net yang meluahkan rasa geli hati mereka kerana terkejut melihat tiba-tiba si oyen boleh muncul dalam kalangan kumpulan haiwan yang luar biasa itu.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.instagram.com/kongsi.viral/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*