“Dia Masuk Pentas Pun Aku Merem4ng Dah, Best Sangat Suara Dia..” – Nyanyian Shila Amzah Di Gegarvaganza Buat Netizen Tergamam

Shila Amzah atau nama sebenar NurShahila Amir Amzah merupakan suatu nama yang amat besar di Malaysia. Beliau merupakan seorang penyanyi, komposer, penerbit rakaman dan pelakon yang terkenal di Malaysia.

Beliau mulai bergiat aktif dalam dunia seni sejak berusia 10 tahun lagi hasil didikan bapanya sendiri yang juga merupakan penyanyi terkenal tanah air, ND lala. Beliau telah banyak memenangi anugerah dan menang banyak pertandingan sepanjang kariernya sebagai penyanyi.

Antara pencapaian terbaiknya adalah menjadi juara di Asian Wave yang diadakan di Shanghai, China. Shila merupakan satu-satunya penyanyi kelahiran negara Malaysia dengan jualan lagu Mandarin tertinggi di Hong Kong, China dan Taiwan menjadikan beliau artis Melayu pertama yang berjaya di ketiga-tiga negara tersebut.

Semua sedia maklum, Shila Amzah telah memasuki pertandingan menyanyi Gegar Vaganza musim yang ke-9. Ramai yang memberi komen Shila Amzah terlalu hebat untuk pertandingan tersebut dan juara ada di dalam tangannya.

Namun, ianya adalah sebuah pertandingan dan sudah tentu pencabarnya yang lain akan cuba bersaing untuk memenangi pertandingan tersebut. malam tadi, Shila Amzah telah beraksi di minggu pertama gegar Vaganza. Nyanyiannya yang begitu merdu sama seperti rakaman membuatkan netizen terpegun.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Zack (@lawak_laah)


Shila Amzah ni memang tidakk boleh disangkal lagi, suaranya memang betul-betul sedap dan layak dipanggil juara. Apa-apa pun, min doakan yang terbaik untuk Shila. Tak sabar nak tengok Shila nyanyi di minggu yang seterusnya..Jangan lupa komen yang baik-baik yaa..

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : sinetronmalaya.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*