“Kaya tapi tak menunjuk” – Peminat Ded4h Harga Jam Fazura Cecah Rm4 juta

Baru-baru ini, pelakon Nur Fazura ada memuat naik foto dan video sambutan majlis ulang tahun kelahiran suaminya, Fattah Amin bersama rakan-rakan.

Perkongsian Fazura itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen terutama para peminat yang turut tumpang gembira serta mengucapkan selamat hari lahir buat suami aktres itu.

Namun, dalam banyak-banyak gambar yang dikongsikan ada satu gambar dimana memaparkan aktres itu memakai seutas jam tangan menjadi perhatian ramai. Seperti sudah dijangka, netizen terlebih dahulu menyi4sat harga jam tangan tersebut.

Menerusi satu akaun TikTok @fazuralotsoflover, peminat mend4kwa aktres itu memakai jam mewah jenama Patek Philippe barharga hampir RM4 juta.

Diruangan komen, rata-rata netizen memuji pelakon itu meskipun kaya namun sentiasa rendah diri, bersederhana dan tidak menunjuk-nunjuk.

Kata netizen lagi, mereka tidak pelik jika Fazura mampu memiliki jam harga sedemikian kerana sebelum kahwin lagi sudah kaya.

Video:

@fazuralotsoflover

😭😭😭

♬ DJ BIWIR BEUREUM-BEUREUM JAWER HAYAM PANO COKLAT KOPI SUSU – RUNTAH – DJ MANIKCI REMIX

Dalam pada itu, ada netizen mengatakan jam tersebut berharga sekitar RM300,000 sahaja bukan mencecah RM4 juta. Bagaimanapun, tidak dapat dipastikan harga jam yang dipakai Fazura itu. 

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.rotikaya.com/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*