Malaysia Tewas Dalam Perlawanan Bola Sepak, Reaksi S4yu Kanak-kanak Ini Pula Tarik Perhatian

Walaupun tidak terlibat secara langsung, kebiasaannya peminat atau penonton turut akan terasa effect kemenangan ataupun kekalahan itu.

Begitu juga dengan satu video yang tular baru-baru ini berkenaan seorang budak lelaki mengalirkan air mata setelah menonton skuad Harimau Malaysia tewas dalam perlawanan bola sepak telah mendapat perhatian ramai.

Menerusi video yang dimuat naik oleh @fatinfaqihah__ di TikTok, kelihatan seorang kanak-kanak lelaki sedang menonton perlawanan bola sepak bersama keluarganya di kaca televisyen.

Apa yang mencvri perhatian ramai adalah apabila budak lelaki tersebut dilihat sangat sedih serta mengalirkan air m4ta ak1bat kekalahan pasukan negara dalam perlawanan malam itu.

“Men4ngis sebab bola. Itulah Khaled Mikael dari dulu lagi ,” tulis fatinfaqihah__ di ruangan kapsyen.

Video:

@fatinfaqihah__

Menangis sebab bola ✅ Itulah Khaled Mikael dari dulu lagi 😂 #malaysiavstajikistan #kingscup #thailand #malaysiatiktok #safawirasid #ultrasmalaya

♬ original sound – fatin – fatin

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 482.3k tontonan, 36.8K tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata menunjukkan pelbagai reaksi terhadap video tersebut.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : fatinfaqihah__

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*