[VIDEO] “Beli motor macam beli bakso je” – Gelagat budak kecik meng4muk sebab datang lambat cvri perhatian ramai

Ragam kanak- kanak kadang kala susah hendak difahami. Bila mereka mahukan sesuatu mesti lagaknya itu seperti tusak boleh menunggu walaupun sekejap. Dan bila tidak dipenuhi mesti meragam berjam- jam lamanya.

Kalau benda yang dimahukan itu harganya murah boleh la ditunaikan segera tetapi kalau yang diingini itu berjumlah ribuan ringgit, ibu bape kena fikir beberapa kali untuk memberikannya.

Tetapi lain pula reaksi ibu bapa kepada seorang kanak- kanak lelaki yang bernama Clayton, bukan barang yang murah yang diinginkan oleh clayton tetapi sebiji motosikal yang berwarna biru yang seperti dilihat di tempat sekolahnya itu.

Kerana sayangkan anak, ibu bapa clayton terus membawa anaknya itu ke kedai membeli motosikal dan membelikan motosikal yang diinginkan clayton. Walaupun clayton tidak boleh menaikinya tetapi clayton boleh berjalan-jalan menaiki motosikal itu dengan ibu bapanya.

Video:

@michaelrendyw

Maafin papa mama ya Clay šŸ˜…@Lizzebethmuaa

ā™¬ Pink Panther Intro – Henry Mancini

Menjengah ke ruangan komen, ramai warganet yang terkejut kerana ibu bapa clayton menunaikan keinginan clayton itu seperti membeli gula- gula.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.tiktok.com/@michaelrendyw, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*