“Cukup-cukuplah tu, gigil si Mawi nak cari makan lagi pasni…”- Mawi terkejut hulur ‘mic’ suruh nyanyi lain pula yang jadi

Menerusi satu klip yang berdurasikan beberapa minit itu, seorang lelaki berkongsikan pengalaman beliau di sebuah majlis perkahwinan yang penuh meriah apabila majlis tersebut menjemput seorang penyanyi yang menjadi bualan ramai ketika dahulu di rancangan Akademi Fantasia, Mawi.

Mawi yang kini menyepi dalam industri seni kembali menjadi bualan ramai kerana rindukan kelunakan suara beliau di atas pentas..

Difahamkan ketika majlis itu berlangsung, mereka menjemput artis tersebut untuk memeriahkan lagi majlis dengan beberapa buah nyanyian. Mawi yang bersifat rendah diri itu menyanyikan lagu dan mengawal majlis tersebut dengan baik sekali.

Namun, beberapa aksi menarik perhatian netizen kali ini apabila beliau cuba menghulurkan mikrofon kepada seorang tetamu untuk menyambung nyanyian beliau dan tidak sangka suara tetamu tersebut begitu merdu dan lunak sekali.

Reaksi Mawi yang terkejut dengan lontaran suara tersebut terus menyanyikan balik lagu tersebut tapi menggunakan alunan yang persis akan tetamu tersebut dan beliau berseloroh dengan menyatakan beliau ingin berlaw4n suara dengan tetamu tersebut dan ini membuatkan ramai terhibur..

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DaebaKing (@daebakingz)


Walalupun reaksi Mawi sendiri sudah mencuit hati para netizen, tetamu yang menanyikan lagu tersebut juga amat melucukan kerana beliau menyanyikan lagu tersebut tanpa ada rasa malu dan bimbang dan akhirnya tersalah lirik.

Hal ini membuatkan ramai menyatakan bahawa suara beliau boleh menutupi kesalahan lirik yang beliau lontarkan pada majlis tersebut. Tambahan pula ramai yang inginkan penyanyi tersebut, Mawi untuk terus berkecimpung dalam industri seni kerana suara beliau yang begitu unik harus dipertonjolkan kepada semua dan terus menciptakan nama beliau di persada dunia..

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : sinetronmalaya.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*