‘Penawar Terbaik Untuk Semua Peny4kit’ – Nenek Neelofa Tak Pernah Tinggal Baca Al-Quran

Nenek kepada pelakon dan usahawan, Noor Neelofa iaitu Bibi Khoteja Yusof memberitahu dia tetap membaca al-Quran dalam kehidupan seharian meskipun berada dalam keadaan s4kit.

Al-Quran penawar semua peny4kit

Menerusi laporan Sinar Harian, Bibi Khoteja berkata dia pernah menjalani pembed4han sebelum ini, namun dia tetap istiqamah membaca al-Quran. Ini kerana al-Quran merupakan penawar terbaik untuk semua peny4kit.

Selepas menjalani pembed4han, saya tetap meneruskan membaca dan tidak pernah tinggal baca al-Quran. Jika keadaan s4kit sangat, saya tetap mengikuti ajaran al-Quran di televisyen dan mendengar ayat-ayat suci al-Quran.

Tambah warga emas yang berusia 77 tahun itu, dia turut menjemput dan menambah guru mengajar al-Quran untuk datang mengajarnya tatkala keadaan kesihatan tidak baik.

Saya s4kit tetapi guru al-Quran datang mengajar. Saya belajar dengan guru agama untuk menambah ilmu untuk tahu makna, ingat dan hafal al-Quran.

Bercerita mengenai Majlis Konvokesyen Khatam Tadabbur My #QuranTime 1.0 di Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin, semalam, Bibi Khoteja menyifatkan majlis tersebut amat bermanfaat untuk membudayakan bacaan al-Quran dalam kalangan masyarakat di seluruh negara.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : ohbulan.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*