[Vide0] Anak Kerap Tunjuk Ada ‘Kawan’ Dlm Bilik H0tel, Shakilla Khoriri Meremang

Pelakon Shakilla Khoriri menceritakan pengalaman menyer4mkan apabila anaknya, Ameena Sofia secara spontan menunjukkan ‘rakan’ yang berada di h0tel ketika mereka sedang bercuti Pulau Pinang.

Ameena tunjuk ‘kawan’

Bakal berenggang dengan anak tersayang selama lima hari atas tuntutan kerja, pelakon berusia 33 tahun ini sempat menunaikan permintaan anaknya untuk menghabiskan masa bersama di sebuah h0tel di Pulau Pinang.

Umi nak tinggalkan Ameena dengan daddy 5 days tau. Umi nak pergi Sabah. Terus request Ameena nak pergi hotel dulu. Tercekik terus Umi. Tak apa sayang dituruti. Sentiasa ada bahagian untuk awak.

Namun, siapa sangka momen bahagia Shakilla bersama anaknya bertukar menjadi pengalaman ser4m buat mereka apabila Ameena sempat menunjukkan ‘rakannya’ yang berada di dalam bilik h0tel.

Menerusi video yang dimuat naik oleh Shakilla di TikTok, anaknya mengatakan bahawa ‘rakannya’ yang bernama Comot sedang memar4hinya. Lebih ser4m lagi apabila Shakilla tidak melihat sesiapa pun di dalam biliknya pada ketika itu membuatkan dirinya merem4ng bvlu r0ma.

Kawan Ameena m4rah. Tu Comot tu.

Difahamkan, Shakilla hanya perasan mengenai ‘rakan’ Ameena itu selepas pulang daripada h0tel. Shakilla bagaimanapun tidak berkongsi maklumat lanjut h0tel tersebut.

Lepas tu dia ajak ‘jom’? Tak kelakar lah Ameena. Nasib baik dah sampai rumah baru tengok video-video ni eh. Dia ada ‘kawan’ pulak dekat sana.

VIDEO;

@shakillakhoriri

Nasibbbbbb baikkk dah sampai rumah baru tengok balik video-video ni eh. Dia ada ‘kawan’ pulakkkkkkk dekat sana. Kussssss semanggat makkk kau nakkkk…… 🫣😫🥺 #SKnASJourney

♬ original sound – shakillakhoriri – shakillakhoriri

‘Belakang Ameena macam ada bayang’

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata net!zen mengat4kan bahawa mereka mel!hat seperti bayangbayang di belakang Ameena. Malah, ada juga di antara mereka berkongsi pengalaman yang sama.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber :Ohbulan / shakillakhoriri

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*