[VIDEO] “Bukan beshe beshe Fatima nak tido kena berdangdut dulu” – Fazura kongsi cara baru tidurkan anak buat ramai peminat terhibur

Setiap hari ada sahaja telatah pelakon dan usahawan berjaya iaitu Fazura yang membuatkan sesiapa yang menontonnya boleh tergelak kerana telatah beliau yang menghiburkan itu dan mencuit hati itu.

Bukan sahaja cantik tetapi sekarang ini nampak semakin selesa dengan perwatakannnya yang selalu menghiburkan peminatnya dan juga sebenarnya fazura ini seorang yang kelakar juga kadang- kadang.

Sifat menghiburkan itu boleh dilihat pada video yang telah dimuatnaik di aplikasi Tik Tok apabila Fazura menunjukkan cara terbaru untuk menidurkan anak-anak kepada para ibu iaitu dengan menari dan bergoyang sambil mendukung anak masing-masing.

Dalam video tersebut dapat dilihat yang Fazura sedang menidurkan Fatima sambil berdiri dan yang paling menarik itu adalah pilihan lagu yang digunakan sambil menari dan bergoyang itu seakan membuat Fatima mengantuk dan tidak sempat meneruskan tarian, lagu itu diganggu oleh bunyi panggilan yang masuk.

VIDEO;

@fazuraofficial

Siapa sangka lagu Hareudang sekuat ini bisa tidurkan anak yaaaaa…. #mommydaughter #NurFatimaAisya

♬ original sound – Fazura

Apabila diterjah ke ruangan komen pula, ramai yang tergelak melihat kecomelan fazura yang sedang gigih menari sambil mendukung Fatima itu. Tidak kurang juga yang terhibur dengan lagu pilihan Fazura untuk tidurkan fatima itu.

KOMEN NETIZEN;

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : Tiktok / Koleksi Viral

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*