[Video] “Seluar tu sari punya ke jep” – Ramai Terbahak Jep Pakai Legging ‘Kuda Belang’

Siapa tidak kenal akan pelakon dan pelawak terkenal malaysia iaitu Jep Sepahtu. Sekarang ini sejak menjadi penyampai radio, Jep dilihat selesa menjadi peyampai radio.

Terdahulu, penyampai segmen radio “pagi di sinar” diberikan tugas untuk “catwalk “ sambil menyarungkan kostum yang mempamerkan karakter masing- masing dan Romona Zamzam dipilih untuk menjadi Juri bagi menentukan siapa pemenang.

Pagi ini, meriah satu konti radio apabila Jep, Siti Elizad dan Rahim masing-masing mengenakan kostum yang mengambarkan diri mereka. Tidak mahu kalah, Rahim mengenakan kostum superhero Thor sambil membawa kapak simbolik kepada superhero Thor.

Manakala Jep yang menimbulkan rasa lawak apabila membawa tema Rock kapak dalam pemakaian kostumnya dan legging yang dipakainya menjadi tumpuan kerana ramai yang menyakat bahawa legging tersebut milik isterinya iaitu Sariyanti. Masing-masing mengenakan kostum yang terbaik kerana yang kalah akan dikenakan denda.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SINAR (@sinar_my)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Jep Sepahtu (@jepsepahtu)


Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet terhibur melihat pertunjukan fesyen yang ditunjukkan dan yang paling menjadi perhatian adalah legging yang dipakai oleh Jep sepahtu.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.instagram.com/jepsepahtu/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*