“Macam Tak Percaya Je Ada Anak D4ra. Nampak Macam Kakak & Adik”-Anne Ngasri Throwback Video, Netizen Puji!

Perasan tak  sekarang ini kita rasa masa begitu cepat berlalu. Pejam celik pejam celik, tiba-tiba sudah sampai di penghujung tahun. Malah anak yang dahulunya kecil, sebegitu pantas masa berlalu hingga tak sedar kini sudah pun meningkat remaja.

Meninjau di akuan Instagram Datin Anne Ngasri, ada dikongsikan video throwback anak perempuannya dari kecil sehingga kini. Posting itu dibuat bersempena meraikan ulangtahun kelahiran Nazharah Sofia yang kini berusia 12 tahun.

Selain berkongsi rangkuman beberapa keping gambar di dalam video tersebut, Anne turut menititipkan ucapan hari lahir kepada anaknya di ruangan kapsyen dengan meluahkan rasa syukur dapat membesarkan anaknya itu dengan baik.

Turut berterima kasih kepada suaminya Datuk Sumali Reduan  dan juga bekas suaminya yang juga merupakan bapa kandung kepada Nazhara iaitu Abdul Wafi kerana sentiasa ada untuk Zara walau dalam apa jua keadaanya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Anne Ngasri (@annengasri_official)


Begitu juga apabila meninjau di akaun Instagram Abdul Wafi juga turut menzahirkan ucapan hari lahir kepada anaknya.

Rata-rata ramai memberi komen dengan mendoakan kebaikan untuk anak g4disnya dan ada juga yang mengusik mengatakan wajah anak gadisnya itu copy paste wajah ayahnya.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : keluarga.my

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*