[VIDEO] “Comelnya dia minum sendiri…” – Ramai Ger4m Lihat Gelagat Terbaru Muhammad Bilal

Muhammad Bilal merupakan anak pasangan selebriti terkenal iaitu Neelofa dan Haris Ismail. Bila bergelar anak kepada pasangan selebriti ini, Muhammad Bilal juga tidak terkecuali daripada menjadi tumpuan peminat di media sosial.

Seperti yang sedia maklum, Neelofa telah berkongsi wajah Muhammad Bilal dan disebabkan itu ramai yang terpegun melihat kecomelan wajah bilal yang sangat comel.

Terkini, neelofa telah berkongsi foto- foto mereka sekeluarga yang baru- baru ini telah bercuti di sebuah pulau iaitu di Langkawi. Banyak gambar keluarga yang dikongsikan oleh Neelofa bersama keluarga tetapi Bilal yang menjadi perhatian ramai.

Sebuah gambar Bilal sudah boleh meminum minumannya sendiri sambil memegang gelas membuatkan peminatnya terpegun kerana bilal sudah boleh memakan dan meminum dengan sendiri pada usia yang masih kecil.

Video:

@seorangnur

MasyaAllah comelnya dia minum sendiri 😍 Anak soleh, rindu awak lahh Bilal sayang 🫶🏻 #neelofa #harisismail #neelofaharis #bilal #fyp #foryou #fypage #xyzbca

♬ Tokei no Uta – Nonochan(Nonoka Murakata)

Apabila diterjah ke ruangan komen, ramai warganet memuji kecomelan Bilal dan memuji mereka sekeluarga dan juga meninggalkan emoji “love” mereka terhadap perkongsian tersebut.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.tiktok.com/@seorangnur, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*