[VIDEO]“Suap-suap yang pedasnya aku…” – Jep t4kut disuap oleh Elizad

Jep atau nama sebenarnya Muhd Nadzri Zainal Abidin merupakan seorang pelawak, pelakon, penyanyi, pengacara dan penyampai radio Malaysia. Selain itu, bakatnya mula menonjol apabila beliau menyertai Raja Lawak musim ke-3 bersama Shuib dan mereka juga telah bergabung di bawah satu kumpulan yang diberikan nama Sepahtu.

Di samping itu, beliau juga merupakan pemenang bagi rancangan improvasi iaitu Super Spontan 2013 dan juga pernah mengalahkan pelawak-pelawak popular yang lain dalam usahanya memenangi Artis Lawak Lelaki Paling Popular di Anugerah Lawak Warna.

Menerusi satu klip video di akaun Tiktok milik sinar_my menunjukkan Jep sedang berada di set rakaman Sepahtu Reunion Live. Klip video tersebut menunjukkan Elizad menjadi satu daripada artis jemputan untuk rancangan tersebut pada malam semalam.

Reaksi Jep yang apabila Elizad yang mahu menyuapnya makanan telah menghiburkan hati netizen. Rata-rata netizen mengatakan bahawa Jep sudah tr4uma dengan cili yang diberikan oleh isterinya. Ada juga yang mengatakan Elizad sedang memb4las dend4m kerana sering dibvli di konti Sinar.

Klip video tersebut mendapat sambutan yang sangat hangat dan mempunyai sebanyak 3M tontonan, 190K sukaan dan 735 komen. Jangan lupa komen yang baik-baik.

VIDEO;

@sinar_my

Haaa tahu takut Jep 😂 #sepahtureunionlive

♬ original sound – SINAR – SINAR

KOMEN NETIZEN;

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber; Tiktok / https://www.metro.rimbabara.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*