“Lelaki paling cekci dalam hidup I,” – Sweetnya ucapan anniversary perkahwinan Ke-10 Diana Danielle buat suami tercinta

Setiap suami ataupun isteri, pastinya ingin dihargai oleh partner masing-masing. Tidak kira apa jua bentuk penghargaan sekali pun, pasti hati berbunga-bunga menerima sesuatu kejutan daripada insan istimewa terutama sekali pada anniversary perkahwinan.

Menyambut anniversary adalah detik yang cukup membahagiakan bagi suami dan isteri. Tidak kira murah atau mahal nilai sesuatu sambutan, semua itu tetap dihargai sebaik-baiknya selain berharap perkahwinan yang dibina akan kekal hingga ke Jannah.

Sama seperti pelakon Diana Danielle, dimana pada hari ini dia dan suami iaituFarid Kamil menyambut ulang tahun perkahwinan mereka yang ke 10 tahun.

Menerusi laman sosial instagram, Diana menulis nukilan indah buat suami tercinta iaitu Farid Kamil sambil memuat naik foto mereka untuk tatapan umum.

“To my hasbeng Farid Kamil, selamat ulangtahun perkahwinan yg ke-10! Normally I yang lupa dan you yang ingat, tapi harini i tak lupa (sebab kazen i dah wish dulu utk kita). Thank you @yus_idrisson.

“Even though you shooting jauh nun di Jakarta, tapi semua kita boleh bincang… cinta tak mengenal jarak dan masa. So I dah hantar screenshot handbag & kasut yg I nak, jangan lupa singgah.

“I love you sayang, I tunggu you balik utk I pura-pura terkejut you bawa balik hadiah utk I, dan I pun tak sabar nak luahkan segala ucapan dan penghargaan utk lelaki paling cekci dalam hidup I. Thank you for the amazing 10 years @faridkamilz, ” tulis Diana Danielle di ruangan kapsyen.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Diana Danielle (@dianadanielleb)


Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 26.2k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata mengucapkan selamat ulang tahun perkahwinan kepada pasangan suami isteri ini.

Untuk makluman, Farid mendirikan rumah tangga dengan pelakon Diana Danielle pada 3 November 2012.

Pasangan ini dikurniakan sepasang cahaya mata iaitu Muhammad dan Nur Aurora.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : instagram dianadanielleb

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*