Baru 3 Bulan Nikah, Belum Sempat Sanding, Wanita Mer4ung Suami ‘Pergi’ 3 Minggu Sebelum Majlis – ‘B, Bangun B’

Rezeki, jodoh, ajal pertemuan adalah rahsia Allah SWT. Kita hanya mampu merancang namun Allah SWT yang menentukan segala-galanya. Sebagai manusia, kita perlu yakin dan percaya dengan segala ketentuan yang telah ditetapkan-Nya untuk kita.

Baru-baru ini, seorang wanita yang dikenali dengan nama Mai meluahkan rasa sedih dengan pemergian sang suami, Muhd Harith Iqbal akibat kemalangan jalan raya.

Allahyarham baru 3 bulan bergelar suami

Menurut sumber, pasangan ini baru sahaja bernikah pada 13 Ogos lalu dan mereka merancang untuk mengadakan majlis resepsi pada 27 November akan datang. Segala persiapan perkahwinan pun sudah dilakukan. Namun siapa sangka, pasangan ini terlibat dalam satu kemal4ngan jalan raya di Perling, Johor pada 6 November lalu. Lebih meruntun hati apabila Muhd Harith Iqbal tidak dapat diselamatkan dan disahkan men1ngg4l dvnia manakala Mai mengalami keced3raan ringan.

Allahuakbar, Al fatihah untuk awak tau sayang Muhd Harith Iqbal Bin Muhd Ariffin. Orang cuba jadi kuat untuk awak tau sayang.

@ayusoyyy

Salam takziah pada adek yg baru kehilangan suami dia malam minggu haritu , exident di jalan nak ke bandar dari putri habour. Apa apa pun hargai pasangan masing masing dan jadikan iktibar 😌 #fypシ゚viral #exident #hargaipasanganmuselagimasihada #sygpasangan #fypdongggggggg #fyp

♬ bunyi asal – Ayusoyyy – Ayusoyyy

 

View this post on Instagram

 

A post shared by mayy (@_.mayysycho)

Menerusi gambar yang dimuat naik di media sosial memaparkan si isteri lemah longlai dan tidak dapat menahan seb4k melihat jen4zah si suami. Dapat dilihat juga, si isteri setia menunggu untuk pengurusan pengebvmian.

Menurut salah seorang saksi kejadian, Ayu akui sedih apabila teringat kembali kemal4ngan nah4s yang berlaku di hadapan matanya sendiri. Ketika itu, Allahyarham berada dalam keadaan naz4k sementara si isteri sangat terkejut sambil menggoncangkan badan si suami.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by mayy (@_.mayysycho)

Ayu tengok budak tu dah terbatuk-batuk, naz4k sangat dah. Dan Ayu dapat tahu dia baru 3 bulan berkahwin. Lulvh gil4 hati, depan mata Ayu, isteri dia kejut dan goncang badan suami, ‘B bangun B, bangun’

Kisah tersebut telah mendapat pelbagai respon daripada netizen yang rata-ratanya meluahkan rasa simpati dan sedih dengan apa yang dilalui wanita ini. Mereka akui dvgaan tersebut sangat berat dan mendoakan agar wanita terbabit tabah dan kuat meneruskan kehidupan akan datang.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : ohbulan.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*