[VIDEO] “S4kit pon boleh jadi lagu…” – Ramai Puji Tokti Tak Cepat Marah Tercvcuk J4rum

Baru – baru ini telah berlangsungnya konsert eksklusif Music of Soul yang diadakan oleh penyanyi terkenal Datuk Seri Siti Nurhaliza. 

Rata – rata yang memenuhi ruang Dewan Peanary, KLCC berpuas hati dengan persembahan Datuk Siti yang membawakan 20 buah lagu. 

Meskipun Datuk Siti mengakui masih dalam fasa pemulihan kesihatannya akibat dij4ngkiti c0v1d, namun persembahan Datuk Siti tetap berjaya memuk4u para penonton. 

Jarang – jarang sekali kita dapat lihat disebalik tabir setiap persembahan dengan persiapan persalinan Datuk Siti yang bertuk4r busana. 

Terbaru, perkongsian seorang pengguna TikTok menarik perhatian ramai dimana pembantu peribadi Datuk Siti sedang menjahit selendang Datuk Siti di badannya. 

Menerusi video tersebut, pembantunya yang dipanggil Kak Azie sedang menjahit dan dengan tiba – tiba Datuk Siti meng4du s4kit. 

Namun bertuk4r menjadi alunan lagu sambil menyak4t Kak Azie yang sedang memegang jarum di tangannya. 

Meskipun tercucvk jarum di badannya, Datuk Siti tidak cepat melat4h dan hanya bertindak seperti tiada apa – apa yang berlaku.   

“Pandai Siti cover s4kit,” tulisnya. 

@pasak_bumi_

#sitinurhaliza #tokti #ctdk #dct #musicofthesoulsitinurhaliza #rozisangdewi #foryoupage #fyp #fypシ #viraltiktok #masukberanda #masukberandagak

♬ original sound – Pasak Bumi – Pasak Bumi

Menjengah ke ruangan komen, rata – rata warganet turut memuji sikap layanan Datuk Siti terhadap staffnya. 

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://beritaawani.com/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*