“Hah jangan personal” – Gelagat Uqasha tersalah panggil nama sebenar ‘JEP SEPAHTU’ buat ramai terhibur

Seperti yang semua sedia maklum, Sepahtu Reunion Live Tour telah membuat siaran langsung di setiap negeri dan ramai artis jemputan dijemput untuk membuat persembahan.

Setiap minggu ada sahaja tetamu jemputan yang dijemput untuk memeriahkan suasana dan kali ini giliran Uqasha Senrose pula tampil sebagai cameo yang menghang4tkan lagi suasana di stadium dengan tepukan dan sorakan penonton.

Sebuah video telah dimuatnaik di media sosial apabila Uqasha dengan tidak sengaja memanggil Jep Sepahtu dengan nama JEP, sedangkan nama jep dalam lakonan kali itu adalah Tapan yang membuatkan penonton tergelak besar.

Walaupun telah tersasul menyebut nama sebenar jep tetapi Uqasha sempat menyelamatkan keadaan dan memanggil jep dengan nama watak yang diberikan. Suasana menjadi meriah dengan sorakan dan gelak tawa peminat yang geli hati dengan lakonan Uqasha dan Jep sepahtu.

Video:

@diaryopah

Uqasha tersalah panggil nama sebenar ‘JEP SEPAHTU’ #sepahtureunion #sepahtureunionlive #sepahtureunionlive2022 #tiktokmalaysia #tiktokmalaysiaviral #trending #lawak #lawakmalaysia #lawaktiktok #jepsepahtu #uqashasenrose

♬ original sound – D̸I̸A̸R̸Y̸ O̸P̸A̸H̸ – D̸I̸A̸R̸Y̸ O̸P̸A̸H̸

Menjengah ke ruangan komen, ramai peminat yang tergelak apabila jep menjawab “jangan personal” apabila uqasha tersasul memanggil nama sebenarnya.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.tiktok.com/@diaryopah, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*