“Dia ni tak tahu ke siapa yang gom0l dia tu adeh,” – Netizen

Seperti yang kita tahu, kanak-kanak sememangnya mempunyai perangai mereka yang tersendiri dan pastinya banyak tenaga perlu digunakan oleh ibu bapa yang mempunyai anak kecil di rumah untuk melayan karenah mereka yang pelbagai ragam.

Namun, telatah kanak-kanak ini tentunya sangat mencuit hati memandangkan mereka masih lagi n4if dan sangat jujur ketika berkata-kata. Ia tidak kurang juga dapat menghiburkan orang sekeliling yang melihat telatahnya itu.

Terbaru menerusi video tular di laman tiktok yang dimuat naik oleh @adib_amsyar21, seorang kanak-kanak meraih perhatian ramai apabila dia dilihat bersama dengan Raja Permaisuri Agong Tunku Hajah Azizah Aminah Maimunah Iskandariah.

Paling mencvri tumpuan ialah momen ketika kanak-kanak tersebut disantuni serta dipvluk oleh Raja Permaisuri Agong.

“22.11.22 | Tuesday – Best moment & rezeki adib amsyar bertemu KDYMM Seri Paduka Baginda Raja Permaisuri Agong Tunku Hajah Azizah Aminah Maimunah Iskandariah Binti Almarhum AlMutawakkil Alallah Sultan Iskandar Al-Haj . Daulat TuanKu” tulis @adib_amsyar21 di ruangan kapsyen.

Video:

@adib_amsyar21

22.11.22 | Tuesday – Best moment & rezeki adib amsyar bertemu KDYMM Seri Paduka Baginda Raja Permaisuri Agong Tunku Hajah Azizah Aminah Maimunah Iskandariah Binti Almarhum AlMutawakkil Alallah Sultan Iskandar Al-Haj . Daulat TuanKu #fyp #budakgemoyyy🖤 #kesayangan #daulattuan #tengkupermaisuri #istananegara

♬ Fall In Love Alone – Sped Up Version – Stacey Ryan

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 1.4 juta tontonan, 147.1k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata terhibur dengan gelagat kanak-kanak tersebut.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber: tiktok adib_amsyar21

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*