[VIDEO] Wanita Bertudung Tebal Muka ‘Offer’ Nak Jadi Isteri Kedua, Izzue Islam Mohon Hormat Perasaan Awin

Pengacara Izzue Islam dan isteri, Awin Nurin masih belum dikurniakan rezeki zvriat meskipun sudah sembilan tahun mendirikan rumah tangga.

Ada wanita sanggup jadi ‘madu’

Memetik laporan Melodi, Izzue berkata dia didatangi seorang wanita bertudung yang berani m4ti menawarkan diri untuk menjadi isteri kedua serta ingin melahirkan anak.

Kata Izzue, 32, dia dan Awin terkedu dengan tindakan wanita tidak dikenali itu yang disangka hanya bergurau semata-mata.

Ini betul-betul terjadi ada seorang perempuan bertudung datang depan saya dan Awin di satu majlis pada pertengahan tahun.

Tiba-tiba dia cakap dekat Awin yang dia okey nak jadi isteri kedua dan bagi zvriat. Mula-mula saya ingatkan dia bergurau rupanya dia serius. Cara dia cakap memang beria sangat.

Saya dan Awin tak tahu nak respon apa. Ini kali pertama berlaku depan mata sendiri. Sebenarnya saya memang marah bila dia cakap macam itu.

Jaga perangai!

@melodiberapi

Ada seorang perempuan datang dan tawar diri nak jadi isteri no2 dan nak bg anak untuk izzue.. ehhh zaman sekarang mmg ramai ke orang berani erkk… min pun takutttt!!! 😣😣 #melodi #tv3 #izzueislam #fypシ #sensasi #panas #fypage #kabinet #malaysia #fyppppppppppppppppppppppp

♬ original sound – Melodi – Melodi

Ditanya mengenai perasaan Awin, pemilik nama Muhammad Izzul Islam Mazlan mengakui hati isterinya tergvris namun tidak berlanjutan sehingga timbul perg4duhan.

Tidak dinafikan memang beri kesan kepada kami tetapi tidaklah sampai huru hara dan berg4duh. Ada juga orang macam itu? Jadi kami akan berjaga-jaga dan bersedia apabila berada di luar.

Dalam pada itu, pelakon drama Nasi Kerabu Untuk Che Abe mengingatkan individu terbabit untuk menjaga perasaan isterinya sebelum berkata-kata.

Saya minta tolong sangat-sangat untuk jaga hati isteri saya. Jangan buat perangai macam itu, tak elok! Awak perempuan.. bertudung pula itu. Tak manis buat macam itu dekat isteri orang.

Terdahulu, Izzue mendirikan rumah tangga bersama Awin yang merupakan pengurusnya pada 2 Jun 2013.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : ohbulan.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*