“Lelaki yang ku nikahi…,” – Sweetnya ucapan anniversary perkahwinan Ke-9 Che Ta buat suami tercinta

Setiap suami ataupun isteri, pastinya ingin dihargai oleh partner masing-masing. Tidak kira apa jua bentuk penghargaan sekali pun, pasti hati berbunga-bunga menerima sesuatu kejutan daripada insan istimewa terutama sekali pada anniversary perkahwinan.

Menyambut anniversary adalah detik yang cukup membahagiakan bagi suami dan isteri. Tidak kira murah atau mahal nilai sesuatu sambutan, semua itu tetap dihargai sebaik-baiknya selain berharap perkahwinan yang dibina akan kekal hingga ke Jannah.

Sama seperti pelakon Rozita Che Wan, dimana pada hari ini dia dan suami iaitu Zain Saidin menyambut ulang tahun perkahwinan mereka yang ke 9 tahun.

Menerusi laman sosial instagram, Rozita atau mesra disapa Che Ta menulis nukilan indah buat suami tercinta iaitu Zain Saidin sambil memuat naik foto mereka untuk tatapan umum.

“Lelaki yang ku nikahi 9 tahun yang lalu @zainsaidin23 Alhamdulillah.  Happy Anniversary sayang … semoga terus menjadi pendamping ku yang paling setia. i masih sama dak dengan tahun yang lalu? hiksss.., ” tulis Che Ta di ruangan kapsyen.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Rozita Che Wan (@rozitachewan1)


Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat pelbagai komen dari netizen yang rata-rata mengucapkan selamat ulang tahun perkahwinan kepada pasangan suami isteri ini.

Untuk makluman, mereka mendirikan rumah tangga pada Disember 2013 dan mereka dikurniakan seorang cahaya mata iaitu Aaisyah Dhia Rana yang kini berusia 9 tahun.

Che Ta juga mempunyai dua orang anak lelaki hasil perkahwinan terdahulu iaitu Ammar Affendy, 26, dan Aniq Ezzra,24.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : instagram rozitachewan1

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*