Sed1h sebab geng bola bakal berpindah jauh, Sempat bagi jerdi sambil berpelvkan buat ramai terharu

Sahabat yang baik adalah sahabat yang ada masa kita susah dan senang. Bukan sahaja masa senang tetapi susah bersama. Sahabat yang baik ini tidak dapat diganti dan dicari. Banyak jenis sahabat yang kita ada tetapi jarang yang ada sahabat sejati.

Pada usia yang masih kecil, sahabat bagi seorang kanak- kanak adalah hidup bagi mereka kerana kawan-kawan atau sahabat adalah mereka yang berada di sisi mereka bermain bersama-sama dan itulah kenangan indah mereka adalah bersama kawan-kawan.

Tapi jika seorang sahabat akan berpindah jauh dari dirinya mesti dia akan sedih dan kehilangan seperti seorang kanak-kanak lelaki yang memberikan jersi bolanya kepada sahabatnya yang juga geng bolanya yang bakal berpindah.

Setelah memberikan jersi bola berkenaan, mereka berdua berpelukan membuatkan sesiapa yang melihatnya terharu dengan persahabatan mereka. Kehilangan seorang geng bolanya untuk bermain bola.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by YOY Network (@yoynetwork)


Apabila diterjah ke ruangan komen, rata-rata warganet terharu dengan video berkenaan dan ada juga yang merindukan kawan-kawan bermain bola dahulu apabila terlihat video itu.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.instagram.com/yoynetwork/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*