‘Siapa Afifah Ni Sayang?’ – Netizen Terhibur Neelofa Bagi Jel1ngan M4ut Dekat PU Riz

Selebriti terkenal yang juga merupakan seorang usahawan iaitu Neelofa mencvri tumpuan netizen selepas klip video pendek dirinya bersama suami, Haris Ismail menjadi bualan peminat di media sosial.

Buat jualan ‘live’ sempena 12.12

Sebagai usahawan, Neelofa mengambil peluang untuk mempromosikan produk inai miliknya iaitu Innai NunHa sempena dengan jualan akhir tahun 12.12 menerusi video ‘live’ yang dibuat di akaun TikTok miliknya.

Bukan itu saja, sesi ‘live’ itu turut disertai oleh Haris atau lebih mesra dipanggil PU Riz untuk bersama-sama menjawab soalan daripada peminat.

Menerusi satu perkongsian di TikTok, pemilik akaun tersebut memuat naik sebuah video ketika sesi ‘live’ itu berlangsung.

‘Kawan Uni awak dulu ke?’

Tidak berhenti di situ, Neelofa juga membuat andaian dengan mengatakan bahawa Afifah itu merupakan kenalan suaminya semasa masih bergelar pelajar universiti.

Siapa Afifah ni? Budak universiti awak dulu ke?

Disebabkan soalan itu, rata-ratanya terhibur kerana tidak menyangka Neelofa akan salah anggap dengan identiti ustazah yang viral dengan pandangannya yang ‘pelik-pelik’.

Komen netizen

Bukan itu saja, jawapan dan reaksi tenang PU Riz juga mendapat pujian kerana menegaskan bahawa dia tidak pernah kenal dengan sesiapa individu yang bernama Afifah.

Nasib baik jawapan selamat PU Riz ni bagi, salah jawab tidur luar je lah gamaknya.

Video

@lofa.world

dia tengok suami dia tu macam nk terkam dah🤣 #Neelofa #HarisIsmail #HarisNeelofa #FYP #fypシ #InnaiNunHa

♬ original sound – lofa.world – lofa.world

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : ohbulan.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*