[VIDEO] “Auto Menyesal Bi4wak Tu Jumpa Lelaki Tu” – Tindakan Lelaki Kej4r Bi4wak Sampai tak Cukup Tanah Buat Ramai Berdek4h

Kadang- kala ramai orang suka membuat perangai pelik yang tidak dilakukan oleh orang lain tetapi hanya dia sahaja seperti mengejar seekor bi4wak. Bukan sahaja pelik tapi juga kadang kala ianya menghiburkan apabila ditonton.

Bukan itu sahaja bahkan juga ianya divideokan untuk dipertontonkan oleh warganet. Begitulah yang dilakukan oleh seorang lelaki yang membuat perangai pelik dengan mengejar seekor bi4wak sehingga bi4wak itu lari lintang pukang.

Sebuah rakaman video yang berdurasi beberapa puluh saat itu memaparkan seorang lelaki yang dilihat sedang merakamkan seekor biawak yang berada di dalam sebuah parit yang tidak la begitu dalam kedalamannya.

Bukan sahaja dirakam biawak di dalam air tetapi lelaki itu terus mengejar biawak itu sehingga bi4wak tersebut lari menyelamatkan diri tanpa berhenti akib4t dikej4r lelaki itu.

Sudah melanggar hukum alam ni dah, kebiasaanya apabila melihat seekor bi4wak maka kita akan biarkan sahaja tetapi lain pulak bila dikerj4r bi4wak itu sehingga tidak cukup tanah.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by YOY Network (@yoynetwork)


Ketika melihat di ruangan komen, ada yang komen mesti biawak itu menyesal “terjumpa” dengan lelaki itu dan ada juga yang komen mesti biawak itu tidak akan keluar dah lepas ni, takut dikej4r lagi.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.instagram.com/yoynetwork/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*