“Tak sekoyah pun pandai” – Gelagat jebat cakap om puteh cuit hati netizen

Sebut nama Jebat Jayden, ramai yang mengenali anak lelaki pelakon Sharnaaz Ahmad dan bekas isterinya, Noor Nabila. Anak lelaki kesayangan kepada pelakon Sharnaaz ini sebenarnya lagi popular dari babanya itu.

Walaupun masih kecil tetapi Jebat mempunyai peminatnya yang tersendiri dan ramai yang suka melihat telatah comel Jebat. Setiap hari banyak telatah comel yang dikongsi oleh ibu dan babanya di media sosial.

Baru-baru ini, sebuah rakaman video telatah Jebat yang telah dikongsikan oleh babanya iaitu Sharnaaz Ahmad ketika dia dan babanya bersembang mengenai percutiannya ke Dubai dengan ibunya yang walaupun beberapa hari tapi membuatkan Jebat bercerita mengenainya kepada babanya.

Apa yang menarik perhatian adalah apabila ayat comel iaitu “tak sekoyah pun pandai” diberikan supaya menjadi alasan untuknya tidak pergi ke sekolah. Menurut Sharnaaz, Jebat memang suka pusing- pusing dan bila bercakap tentang pusing sememangnya jebat sangat hebat.

Video:

@fidermanjj

Bijakkk🤣 #kredit2jebatjayden #kredit2sharnaaz #kredit2Igsrikandi

♬ original sound – fidermanJj – fidermanJj

Apabila diterjah ke ruangan komen, ramai yang tergelak apabila mendengar jebat berbahasa “omputih” dan ayat “tak sekoyah pun pandai” tu memang paling comel.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.tiktok.com/@fidermanjj, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*