“Selambanya main gasing tepi kubvr” – Gelagat budak perempuan main gasing tepi kubvr tarik perhatian ramai

Setiap orang mempunyai pandangan yang berbeza mengenai sesuatu tempat, contohnya ada tempat yang sebenarnya kita tidak tahu ianya seperti yang kita dengar tetapi pandangan kita dah berubah mengenainya.

Paling ketara yang selalu diberi pandangan negatif adalah tempat tanah perkuburan, selalunya ramai yang sangat takut mengunjungi tanah perkvburan kerana mungkin akan berjumpa makhluk halus atau selalunya H4ntu.

Tetapi lain pula persepsi tiga orang kanak- kanak perempuan yang tidak takut kepada tanah perkubvran dan siap boleh berkumpul bersama kawan-kawan sambil bermain mainan gasing yang berwarna warni untuk permainan kanak-kanak.

Bahkan mereka bermain di tepi kubvr pada malam hari pulak tu, memang berani betul la. Bukan apa, selalunya kalau kubvr ini usahakan hendak melepak tetapi hendak lalu kawasan kubvr malam hari pun dah terasa takutnya. Inikan pula bermain gasing di malam hari di tepi kubvr.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by KongsiViral l Review RM10 ㅤ (@kongsi.viral)


Ketika diterjah ke ruangan komen, ramai yang memuji keberanian kanak-kanak itu yang berani berada di kawasan kubvr pada malam hari dan ramai juga yang memuji kanak- kanak masa kini lebih diterapkan ilmu menziarahi kubvr.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.instagram.com/kongsi.viral/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*