‘Tak Best Pun Sibuk Hal Hang’ – Izreen Azminda Harap Intan Saleh Tak Ilusi & Twist Cerita, Jom Jumpa Bawa Suami Sekali

Hari ini, viral di media sosial apabila pelakon, Izreen Azminda dilihat memuat naik dua posting yang dipercayai ditujukan kepada bekas isteri suaminya, Intan Saleh.

Hang dah boleh stop

Hujung-hujung letak ceramah. Itu ja la modal pusing-pusing. Entah faham tak ceramah tu. Kalau sedar diri, tak ada la repeat benda yang sama berulang kali. Pendek cerita duduk diam-diam sudah. Jangan ilusi orang yang kacau hidup hang. Hang pun sama ja. Bukan aku tak tahu cerita apa yang hang buat dekat belakang aku. Masing-masing dah ada life. Life aku pun tak sempat nak kejar. Ni kan pula nak menyibuk hal hang. Bukan best pun. So hang dah boleh stop. Sebelum bukti sampai dekat laki hang. Takut nanti jenuh nak putar belit. Sementara laki hang masih percaya cerita dongeng. Baik duduk diam-diam.

Menurut Izreen, dia tidak mempunyai masa untuk menyibuk hal orang lain. Tambahnya, orang yang sudah berkahwin selama 10 hingga 20 tahun pun belum tentu mengenali pasangan masing-masing. Inikan pula bagi mereka yang baru sahaja mendirikan rumah tangga. Oleh itu, Izreen berharap Intan tidak berilusi selepas ini berhubung isu orang menganggu kehidupannya.

Twist cerita dahsyat sungguh

Isteri kepada Ude Wahid ini turut memberitahu dia tidak sangka Intan sanggup twist cerita. Ujar Izreen, dia akan merekod segala bukti selepas ini. Jelas Izreen lagi, dia berharap Intan dan suami dapat berjumpa dengannya bagi menyelesaikan masalah yang berlaku. Tegas Izreen, dia akan melayan pasangan itu secara baik sekiranya mereka datang ke rumahnya dengan cara yang sama.

Yang selalu tulis sikit tu aku rasanya. Yang selalu post berkaitan sini tak berhenti tu kau sampai berhari. Qna pun kalau tak kait sini tak sah dalam IG kau. Kalau kau move on, nak jawab berkaitan sini pun tak lalu lah. Semua ada screenshot. Yang screenshot tu pun semua yang pernah sokong kau dulu. Sendiri mau ingat. Belum masuk posting p3rli aku. Bila aku balas, tahu pula kau angin. Kau repost orang hina c4ci m4ki aku. Yang bocor rahsia kau semua orang yang dekat dengan kau. Jadi beringat nak buat apa pun.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : ohbulan.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*