“Abby Abadi cuma masih ger4m kat Norman Hakim” – Meriah sambut birthday bersama keluarga besar

TIDAK pernah menyimpan dend4m terhadap bekas suami iaitu Norman Hakim, pelakon Abby Abadi berkata dia masih menjalinkan hubungan baik dengan aktor itu demi anak-anak mereka.

Abby atau nama sebenarnya Arbaiyah Abdul Manan, 45, berkata dia dan Norman kini bersahabat baik dan tidak lagi mempunyai perasaan marah selepas 13 tahun membawa haluan masing-masing.

Dalam perkongsian terbaharu di Instagram, Abby dan suami iaitu Faizal Zakaria meraikan ulang tahun kelahiran Norman atau Mohamed Nurhakim Zaidon, 47, yang disambut pada 8 Januari lalu.

abby1 - 1

Norman bersama anak-anaknya.

“Kami macam kawan baik sekarang kan? Saya tak marah dah dekat Oman (panggilan Norman), cuma ger4m. Sebab? Rahsia. Hehe!

“Apa pun, syukur dapat sambut birthday Oman. Kecil-kecilan saja tapi sangat bermakna untuk keluarga kecil kami yang jarang dapat berkumpul,” katanya.

Sementara itu, Norman turut mengucapkan terima kasih kepada Abby dan Faizal, 49, kerana sudi meraikan hari istimewanya bersama.

Norman berkata dia masih menyayangi Abby sebagai ibu buat anak-anaknya dan Faizal sebagai seorang abah yang sama-sama mengetuai keluarga besar mereka.

“Terima kasih Abby dan abah Faizal untuk ingatan meraikan Puppy (panggilan Norman). Puppy sangat gembira, rasa nak ‘woof..wooff’ sepanjang malam meluahkan rasa terharu.

“Kasihku buatmu takkan pudar sebagai ibu buat anak-anakku dan sayangku buat Abah hingga ke akhir hayat yang sentiasa bersama bergandingan menakhodai bahtera keluarga ini,” ujarnya.

abby2 - 1

Keluarga bahagia Abby dan Norman.

Untuk rekod, Abby dan Norman berkahwin pada 2022, namun pasangan selebriti itu bercer4i pada 2009.

Mereka dikurniakan tiga cahaya mata iaitu Mohamed Danish Hakim, 20, Marissa Dania Hakim, 18, dan Danisha Hakim, 15.

Abby kemudian mendirikan rumah tangga dengan Faizal pada Ogos 2015 dan dikurniakan seorang anak yang pramatang, namun men1nggal dunia selepas 70 hari menerima rawatan di hospital.

Norman pula berkahwin kali kedua dengan pelakon Memey Suhaiza pada September 2011 dan telah dikurniakan tiga orang cahaya mata iaitu Muhammad Darwisz Hakim, 10, Muhammad Dikhriz Hakim, 8, dan Mikayla Delisha Hakim, 5.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.mstar.com.my/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*