“Syurga buatmu wahai anak” – Ramai seb4k tengok layanan anak terhadap bapanya

Jika masih mempunyai ibu dan ayah, sememangnya anda adalah tergolong dalam insan yang sangat bertuah kerana dapat berbakti kepada ibu dan bapa yang masih hidup untuk membalas jada mereka membesarkan dan mendidik kita hingga berjaya.

Kalau dulu, ibu bapa kita menjaga dan menatang kita bagai minyak yang penuh, adakah kita boleh melakukan perkara yang sama di saat mereka sudah berusia dan tidak boleh untuk menjaga diri mereka lagi. Pada masa itulah kita harus menjaga mereka sebagaimana mereka menjaga kita dari sejak kecil.

Begitu juga dengan seorang anak perempuan ini yang di dalam rakaman ini yang tular di media sosial apabila ianya sedang menjalankan tanggungjawabnya sebagai seorang yang bergelar anak apabila video tentang dirinya yang sedang merapikan misai dan mencukvr janggut ayahnya yang sedang s4kit.

Rakaman video itu dimuatnaik di instagram reels yang mendapat perhatian warganet kerana jarang sekali seorang anak akan menjaga ayahnya seperti menatang minyak yang penuh. Mungkin kerana anak perempuan ini memang selalunya akan rapat dengan ayahnya berbanding ibu.


Sekurangnya- kurangnya kita boleh menjaga dan membalas budi mereka kerana membesar dan memberi pelajaran kepada kita sehingga menjadi insan yang terbaik sebagaimana akhlak kita menjaga ibu bapa kita yang sedang sakit. Pada ruangan komen juga ada warganet yang mendoakan semoga ayahnya itu cepat sembuh.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.instagram.com/kongsi.viral/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*