[VIDEO] Papa salah panggil nama, telatah anak Eyra Hazali tegur buat ramai ger4m

Pelakon Eyra Hazali adalah seorang pelakon yang mula menceburi bidang seni ini sejak dari kecil lagi. Umum sedia maklum bahawa Eyra Hazali mempunyai anak lelaki yang sangat comel bernama Hayder Qhalish. Kecomelan Hayder ini sering mencvri perhatian ramai.

Telatah comel yang selalu dimuatnaik di pelbagai media sosial membuatkan Hayder menjadi terkenal dan ramai yang tertunggu-tunggu video comelnya. Sejak kecil lagi Eyra memang sudah memperlihatkan anak lelakinya itu dengan video-video aktiviti bersama Hayder.

Terbaru menerusi laman Tiktok rasmi miliknya, Eyra memuat naik satu video yang memaparkan Hayder dan adiknya sedang bermain bersama bapa mereka.

Namun, apa yang mencvri perhatian ialah gelagat Hayder yang secara selamba menegur bapanya, ketika suami Eyra Hazali itu memanggil adiknya iaitu Endra dengan gelaran abang.

Video:

@eyrahazali21

“Bukhang” 😂

♬ original sound – Mama Hayder&Endra – Mama Hayder&Endra

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 2.5 juta tontonan, 292.2k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata terhibur dengan gelagat Hayder Qhalish.

Sekadar info, Eyra Hazali sah bergelar isteri kepada penjaga gawang gol bola sepak pasukan Johor Darul Takzim (JDT) iaitu Haziq Nadzli.

Pasangan ini dikurniakan dua orang cahaya mata lelaki iaitu Muhammad Hayder Khalish dan Muhammad Endra Haqimie.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : tiktok eyrahazali21

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*