“Kena mar4h, pandai pulak mer4juk..” – Gelagat seekor anjing mer4juk tarik perhatian ramai

Haiwan juga mempunyai perasaan dan perangai seperti manusia. Mereka boleh merasakan kasih sayang dan juga memberi kasih sayang. Kadang2 haiwan juga boleh menzahirkan perasaan mereka melalui kelakuan mereka.

Kadang kala haiwan juga boleh mer4juk dengan penjaganya kalau sudah dim4rahi oleh penjaganya. Boleh dikatakan haiwan juga menpunyai perasaan, mer4juk juga sering dilakukan oleh kucing dan bahkan anjing juga banyak yang suka mer4juk.

Bila bercerita tentang mer4juk, sebuah video telah dimuatnaik di media sosial apabila video berkenaan memperlihatkan tentang seekor anjing yang sedang mer4juk dengan dengan penjaganya. Walaupun dipanggil berkali- kali tetap tidak diendah.

Seekor anjing yang dipanggil Yonny itu kelihatan memandang dinding dan tidak berpaling ke arahnya penjaganya walaupun dpujuk berkali- kali. Menurut penjaganya itu, dia berkawan dengan anjing yang nak4l dan berkemungkinan yonny dim4rahi disebabkan hal itu dan mer4juk setelah dim4rahi.


Setelah dilihat pada ruangan komen pula, rata-rata warganet yang meninggalkan komen tergelak apabila melihat anjing yang mer4juk. Ramai juga yang jarang melihat anjing yang mer4juk.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.instagram.com/kongsi.viral/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*