“Sedapnya ngaji tu…,” – [VIDEO] Jebat Jayden solat cvri perhatian ramai

Anak kepada Sharnaaz Ahmad dan Noor Nabila yang diberi nama Jebat Jayden ini sering sahaja mencvri perhatian ramai dengan gelagat comelnya. Apatah lagi anak kecil ini cukup bersahaja lagaknya biarpun dirinya dirakam oleh bapa dan ibunya yang rajin mengvsik ini.

Sebelum ini beberapa video telatah Jebat Jayden telah meraih tumpuan warganet. Dari sedang menyanyi, gaya berbual spontan dan sebagainya. Namun begitu, kali ini lain pula video yang dikongsikan di laman instagram jebatjayden.

Berdasarkan video yang tular di laman instagram itu, Jebat Jayden dilihat sedang berada di atas sejadah untuk menunaikan solat bersama seseorang.

Apa yang mencvri perhatian ialah gelagat Jayden yang secara selamba mengalunkan bacaan surah Al-Fatihah walaupun apa yang disebut agak susah untuk difahami, namun kepetahannya mengaji rata-rata menarik minat netizen.

“Sekarang saya dah rajin soyat. ,” tulis instagram jebatjayden di ruangan kapsyen video.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Jebat Jayden Ahmad (@jebatjayden)


Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 15.4k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata terhibur dengan gelagat Jebat Jayden.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber: instagram jebatjayden

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*