Budak dulu na4ngis tak dpt gula2, budak skrg n4ngis sbb tak dpt gelang emas.

Budak zaman dahulu bukan seperti budak- budak zaman sekarang. Kalau dahulu budak- budak tidak didedahkan dengan pelbagai gadjet dan yang ada hanyalah permainan bersama kawan- kawan.

Tetapi kanak-kanak zaman kini seperti sudah sebati gadjet dalam kehidupan mereka sehingga menjadi satu keperluan bagi mereka. Kalau dulu usahkan hendak membeli emas, kenal apa itu emas pun tak tahu.

Zaman sudah berubah dan kini budak- budak tidak lagi men4ngis kerana tidak dibelikan gula- gula tetapi men4ngis kerana tidak dibelikan emas. Dari kecik lagi sudah pandai bergaya dan melaram.

Sebuah Rakaman video kanak-kanak yang menangis tidak dibelikan emas itu telah dimuatnaik di aplikasi instagram reels dan banyak mendapat perhatian dari warganet. Sempat lagi tu merakam mamanya sambil memujuk untuk dibelikan emas perhiasan tetapi akhirnya hampa dan men4ngis kesedihan.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Alya shafira (@alianurshafira)


Apabila diterjah ke ruangan komen, rata-rata warganet tergelak dengan rakaman video itu dan ada yang memuji kecomelan kanak- kanak itu yang menangis tidak dapat beli gelang emas.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.instagram.com/alianurshafira/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*