[VIDEO] Tangan Kanan Noorkhiriah Ced3ra Di Set Penggambaran Ak1bat Kemal4ngan Motosikal

Di Instagram, pelakon, Noorkhiriah memberitahu dia mengalami kecederaan ringan pada tangan kanannya ak1bat kemal4ngan motosikal ketika menjayakan sebuah penggambaran drama.

Tak patah cuma tisu koyak

Berdasarkan rakaman video yang dikongsikan, kemal4ngan itu berlaku tanpa diduga. Noorkhiriah berkemungkinan hilang kawalan terhadap motosikal terbabit yang bergerak laju lalu mel4nggar sebuah kereta yang diparkir di tepi lorong jalan.

Assalamualaikum. Alhamdulilah kakak okay. Cuma tangan berbalut dan leb4m manja. Tak patah cuma tisu koyak. Apa yang terjadi adalah atas kesalahan akak sendiri bukan produksi. Jangan salahkan mereka. Mereka dah jalankan tanggungjawab sebaik mungkin. Allah dah jentik atas ked3gilan akak. Apapun akak tak mengeluh sebab masih punya ny4wa. Itu paling penting.

Menurut Noorkhiriah, semua orang di set penggambaran sangat prihatin dan memintanya untuk berjumpa dengan doktor selepas kejadian itu berlaku.

Nak pengsan sebenarnya sebab terkejut. Akak tal tahu nak cakap macam mana. Apapun terima kasih yang mendoakan dan yang gelak dulu baru doa pun akak okay. Sebab kelakarkan. Nyatanya akak boleh bawa motor.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Noorkhiriah Ahmad Shapie (@khiriah17)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Noorkhiriah Ahmad Shapie (@khiriah17)


Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : ohbulan.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*