“A year ago, On this day…,” – Intan Ladyana titip ucapan hari lahir buat anak tercinta

Pelakon, Intan Ladyana meraih perhatian wargamaya apabila berkongsi ucapan manis bersempena ulang tahun kelahiran anak tercinta iaitu Evie Khadeeja.

Menerusi laman sosial Instagram, Intan atau nama sebenarnya Intan Nurladyana Muhammad Yahaya memuat naik gambar anak tercinta untuk tatapan umum.

Menurut Intan, tepat jam 11:40 malam semalam pada tahun lepas puteri sulungnya itu telah hadir di dunia ini. Tambah Intan, dia sangat sayangkan Evie Khadeeja dan mengucapkan selamat hari lahir kepada cahaya mata pertamanya itu.

“A year ago, On this day at exactly 11:40pm you came into this world. Mommy love you soooooo much Evie Khadeeja. Happy 1st birthday evie baby sayang mommy,” tulis Shuib di ruangan kapsyen.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by INTAN LADYANA (@intanladyana)


Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 6.4k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata turut mendoakan dan mengucapkan selamat hari lahir untuk Evie Khadeeja.

Untuk rekod, Intan dan Harris mendirikan rumah tangga pada 5 Februari 2021 dan mereka dikurniakan seorang anak perempuan yang diberi nama Evie Khadeeja.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : instagram intanladyana

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*