“Abang Besar Gosok Gigi Baring Je” – Gelagat Muhammad Bilal Gosok Gigi Tarik Perhatian Ramai

Kecomelan anak lelaki kepada pasangan selebriti Neelofa dan Muhammad Haris Ismail iaitu Muhammad Bilal selalu membuatkan orang ramai tidak jemu melihatnya.

Kebanyakan video yang dimuatnaik di media sosial selalu mendapat perhatian daripada peminatnya yang tersendiri ataupun peminat kepada ibunya iaitu neelofa.

Ketika desas desus mengatakan yang Bilal akan mendapat adik, bilal pula dah semakin pandai untuk membuat aktiviti sehariannya. Sebuah video telah dimuatnaik di aplikasi Tik Tok apabila Bilal sudah pandai menggosok gigi sendiri.

Walaupun bukan lah sempurna seperti kanak- kanak yang lebih dewasa tetapi Bilal sudah dianggap pandai melakukannya bagi kanak-kanak seusianya. Dah la comel, cerdik pulak tu. Memang bagus ajaran neelofa sejak kecil lagi mengajar bilal berdikari.

Video:

@seorangnur

Abang besar gosok gigi baring je 😂😂 Comel sangat 😍 #neelofa #harisismail #neelofaharis #bilal #fyp #foryou #fypage #xyzbca

♬ original sound – Upin & Ipin Official – Upin & Ipin Official

Apabila diterjah ke ruangan komen, rata-rata warganet memuji kecomelan bilal yang walaupun dipandang hari- hari pun tetap comel.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.tiktok.com/@seorangnur, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*