“Nak Dengar Yoyo On Air Tak” – Gelagat Kucing Bernama Yoyo Jadi Tetamu Undangan Di Radio Hot Fm Tarik Perhatian Ramai

Haiwan peliharaan seperti kucing ialah satu kemestian kepada sesebuah keluarga. Kadang-kadang ramai yang suka memelihara kucing ini adalah kerana kucing merupakan haiwan yang peramah dan kebanyakan orang akan suka dengan kucing ni.

Kadang kala bila dah sayangkan seseekor kucing itu, ianya akan dilayan seperti keluarga sendiri. Bukan sahaja akan menjadi kepentingan dalam keluarga tetapi kucing itu juga akan diberikan penjagaan yang terbaik, seperti menatang minyak yang penuh.

Masih ingatkah anda tentang seekor kucing yang pernah menjadi topik perbicaraan warganet kerana suka mer4juk. Kucing yang diberi nama Yoyo itu merajuk kerana ada seseorang telah mengambil makanan di miliknya dan menyebabkannya mer4juk dan menjadi viral apabila videonya dimuatnaik di aplikasi media sosial.

Kini Yoyo dan penjaganya itu telah dijemput menjadi tetamu undangan di Radio Hot Fm dan yoyo telah datang bersama penjaganya itu sambil memakai gaun yang cantik. Kucing pun pandai melaram bukan manusia je yer. Tak sangka yoyo menjadi terkenal dan boleh menjadi tetamu undangan di Radi Hot FM.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hot FM 🇲🇾 (@hotfm976)


Apabila dilihat pada ruangan komen, rata-rata warganet tertanya yoyo ini terkenal kerana mer4juk ke atau memang disebabkan comel dan ada juga yang memuji penjaganya yang boleh mendukungnya seperti mendukung bayi.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : https://www.instagram.com/hotfm976/, sinarviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*